32

یکی از اولین چیزهایی که تو فوریت‌های پزشکی می‌پرسن

 اینه که به دردت از بین1تا10نمره بدی

 ...این سوالُ هزار بار ازم پرسیدن

 ...و یادمه یه بار

 ...وقتی نفسم بالا نمی‌اومد

 ...و حس کردم سینه م داره آتیش می‌گیره

پرستار ازم خواست به دردم امتیاز بدم

 با اینکه نمی‌تونستم حرف بزنم .با دست‌هام نهُ نشون دادم

 ...بعداً،وقتی حالم بهتر شد

 پرستار اومد داخل و گفت من یه جنگجو هستم !

گفت،"می‌دونی از کجا می‌دونم"؟

 "به یه 10 گفتی 9 " 

 ولی راست نبود

به خاطر شجاع بودنم نگفتم 9

دلیلی که گفتم نُه این بود می‌خواستم دهمُ نگه دارم

و این همون بود

 این یه دهِ بزرگِ وحشتناک بود..
۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی